Fotboll, svett och tårar

Igår följde jag och Vera med för att titta på Hans när han spelade fotboll på Limhamnsfältet. Vi hämtade upp Sanna på vägen. Tänkte mig att vi skulle kunna sitta och mysa i solnedgången medan Vera sov sött i vagnen. Redan tidigt i matchen låg Hans lag under och detta kände nog Vera av. Hon började gallskrika och ville varken sova eller titta på nån match. Vera verkar tycka att fotboll är lika trist som jag tycker. Hon har mycket från sig far, men nåt ska hon ju ha från mig!




Kommentarer
Postat av: Hans

Ingen bild på mig eller laget?

2009-04-15 @ 16:33:38
Postat av: LOtta

Sorry Hans! Tyckte att ni såg så pyttiga ut på bilderna. Men nu har jag lagt upp ett pa fotbolölsbilder. Vi saknar dig nu när du är i Danmark! Puss

2009-04-15 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0