Utomlands för första gången



Idag ska Vera utomlands för första gången och är mycket förväntansfull! Vi ska nämligen till Köpenhemn för att träffa Per och Joelle, två vänner som bor i London. I juli ska vi på deras London-bröllop. Ska bli så spännande!

Jag tror att det var i september som vi träffade vi Per och Joelle sist. Vi tog en weekend i London och det var så mysigt. Hemma i Sverige hade det hunnit bli höst, men i London var det fortfarande sommar. Vi drack öl vi Themsen (ja,inte jag för jag var gravid då). Resan var superlyckad tills vi missade incheckningen med fem ynka minuter när vi skulle hem. Det slutade med att vi fick köpa en ny resa dagen efter och ta in på ett trist hotell utanför Gatwick.




Kommentarer
Postat av: Hans

Fatiskt är det andra gången. Vi var och hämtade min mamma på Kastrup ca 1 månad sen.

2009-04-26 @ 13:26:22
Postat av: Lisbeth

Just det! Fråga Vera hon kommer ihåg. Föräldrarna verkar lite tankspridda.

2009-04-26 @ 21:33:00
Postat av: södermalmfolket

Ohh... biglips ;-)

2009-05-01 @ 22:47:09
URL: http://hindfelt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0