Time efficient


SV: (Hans)
Jag har hört att man när man blir förälder tvingas bli bättre på planering för att kunna klara av vardagen och alla dess bestyr. Jag trodde att denna planeringsförmåga var något som man begåvades med samma dag som barnet föddes. Tydligen fungerar det inte så.

Igår till exempel gick jag till ICA för att handla. Allt gick snabbt och smidigt tills jag halvvägs hem kom på att jag hade glömt alla mina varor i kassan. Jag hade bara betalat, tackat och gått därifrån. Pinsamt. Det var bara att vända tillbaks.


ENG: (Hans)
I have always heard that parents become better at time planing to cope with everything that needs to be done. I guess I thought this was something that would be delivered about the same time as my daughter. That has not really happened.

Example: yesterday I went to the store to buy some groceries and eveything was fine and dandy until half way home I realized that I had forgotten ALL the items on the checkout counter and just left. Basically I just paid for some items and left. Not one of the proudest moments of my life.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt med ny blogg, jag lovar, jag ska följa den slaviskt...

2009-03-17 @ 20:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0