Hemma hos kompisarna igen

Vera tycker att det är kul att vara hemma hos kompisarna igen.


I fredags fick Hans följa med Vera på kalas hos Naemi som fyllt 1 år. Vera kom yrvaken, därav rufigsa frisyren.
Jag tyckte att det var trist att inte jag kunde följa med. Jag har ju längtat efter de små och mina mammakompisar. När jag träffade Hans fick han tusen frågor om hur stora kompisarna blivit, vem som fått tänder och hur mycket hår de fått. Inte lätt att svara på frågorna eftersom han inte träffat dem så mycket tidigare och inte hade något att jämföra med. Som tur är hade han dokumenterat kalaset!


Idag, lördag har Vera lekt med Clarafina. Visst ser de stora ut när de sitter på Veras nya fina stolar!

Kommentarer
Postat av: Helena & Micke

Hej Hans!



Är det kul att gå på mammaträff...



Hälsningar Helena och Micke

2010-02-21 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0