Pappadag #1

Hur var det nu man gjorde? Ingen instruktionsmanual fick man med. Jag tror att jag var mer orolig inför idag än Lotta.
Sovmorgon fick man till 7:30. Steka lite ägg och pressa juice till Vera och mig och sen sätta sig och titta lite på OS resultat. Rätt skönt faktiskt.

Nu har Vera sovit lite och jag har kollat upp var vi kan få tag på en circulationspump till vårt värmesystem som jag och Vera skall fixa i eftermiddag.

Jag har inte ens glömt att ge Vera mellanmål som idag blev ett helt äpple som vi gjorde mos av.



Vera hittade äpple i sin bok med


Kommentarer
Postat av: Lotta

Bästan pappan! Kommer till och med ihåg att uppdatera bloggen! Saknar er mycket här på jobbet!

2010-02-15 @ 14:16:31
Postat av: Macke

Herregud vad duktig du är. Är det alla tipsen jag gav dig från kallbadet igår???



/Erfaren

2010-02-15 @ 18:14:44
URL: http://famwigren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0