Saker att göra med Vera

Jag inser att det är långt till våren men Lotta hoppas att den snart skall komma men med morgonens snö så kändes den än längre bort. Jag ser fram emot lite varmare väder så att jag och Vera kan vara ute i trädgården mer.

Jag är dock glad att det snöar och tror att det det kommer att bli underbart fint uppe i Sälen/Mora dit jag och Herman åker nästa helg för att åka Vasaloppet.



Vera är väldigt kinkig nu på dagarna eftersom hon håller på att få många tänder samtidigt och det gör rätt ont. Jag tyckte att vi kunde inreda utrymmet under vår trapp och ligga och läsa lite där. Extra skönt var det när vi märkte att väggen var alldeles varm från pannan i källaren : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0