35 grader varmt

Igår var det varmt. Jättevarmt. Hans och Herman åkte iväg till Hermanus för att gå en kite-surfar-kurs. Jag och farmor Lisbeth åkte till Vergelegen istället. Det är en vingård med vacker park som ligger nära. Mycket skuggande träd och vackra planteringar. Perfekt en 35-gradersdag.


Vera har slocknat. Värmen tar ut sin rätt.


Jag mumsar i mig en stor bit morotskaka under ett avokadoträd.


Vera sover i skuggan under ett sharonfruktrtäd medan vi fikar.


I parken finns en härlig skog med höga träd. I skogen finna picknick-bord utplacerade. Kanske kan man fira Veras ettårsdag här?


Vera och farmor i gräset.



Det krävs många svalkande dopp! Det har Vera inget emot. Här chillar hon i badringen.


Det är lite lättare att hålla balansen i vatten.


Lite lek innan läggdags.


Kommentarer
Postat av: Helena Lindberg

Hej Vera!



Vad snygg du är i din nya bad mössa, jag ser att du använder din väska. Hoppas det är bra med dig.



Hälsningar Helena.

2010-01-11 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0