Lite mer vinprovning

Efter en släng av matförgiftning mår jag nu bättre och har ork att uppdatera bloggen. Igår ville jag bara sova hela dagen. Hans och Herman tog med sig Vera på utflykt så jag fick lugn och ro. Idag känner jag mig som en ny människa och har till och med kunnat äta lite!

I förrgår åkte vi till Stellenbosch för lite vinprovning och mys. Det är bara att konstatera...det blir en hela del vindrickande här!


Hans smakar Asaras goda viner.



Herman på Asara. Vi fick prova fem viner var. Det blev många glas på bordet!



Vera och jag tittar ut på vinodlingarna.


Vera springer runt.

Kommentarer
Postat av: Helena & Micke

Hej, Var det bra viner på Asara? Var inne på deras hemsida och kollade lite. Provade ni deras prestigevin "Bell tower estate 2005"?



/Micke

2010-01-09 @ 14:33:58
Postat av: Lotta

Hej Helena och Micke!



Vi provade faktiskt inte prestigevinet. Vi var för snåla..hehe...det kostade 20 kronor extra! Men vi kommer kanske dit igen innan vi ska åka hem. De andra vinerna var goda, speciellt de röda.

2010-01-10 @ 08:18:53
URL: http://thebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0