På badhuset

Som ni märker uppdateras inte bloggen längre varje dag som tidigare. Jag får helt enkelt acceptera att det här med bloggande är mitt intresse och kanske inte Hans favoritsysselsättning. Jag vill ju inte att bloggen ska gå i graven för det, så jag får helt enkelt lägga upp de bilder som Hans tar under vardagarna och istället satsa på att skriva desto mer på helgerna.

Idag har Hans och Vera varit på Karlslundsbadet. Vera har saknat poolen och havet i Sydafrika. Badkaret här hemma är inte samma sak...det finns liksom inget utrymme för djupdyk och ordentligt plaskande.


När Vera går vill hon gärna hålla fast magen så att den hänger med. Det ser så roligt ut.



Riktig badhusmat. Korv och pommes.


In lyser vårsolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0