Skogsmulle

Idag har Vera och jag varit ute och gått till skogen i Munkebäck. Jag tänkte att det kunde vara roligt att komma ut och få lite vårkänslor. Jag värmde lite O'boy och vi gick in till Ica och köpte lite majskrokar.

Vi gick till lekplatsen och började med att gunga lite.


Det är fortfarande lite kallt så vi fick sätta oss i hyddan och dicka lite varm chocklad och äta krokar.



När i var ute så testade vi GPS mottagaren i min nya träningsklocka. Jag tycker att noggrannheten var väldigt bra och man kunde matcha upp rundan mot Eniro. Nu kommer man att kunna ha mycket bättre koll på rundorna man springer/cyklar.






Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ni har en award att hämta på min blogg.

Kram

2010-03-10 @ 12:48:10
URL: http://kidassticksida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0