Morgonpromenad




Morgonpromenader är mysiga. Man är helt inne i sin egna lilla värld och tankarna hoppar snabbt från det ena till det andra.

Det är inte så varm idag...inte så kallt heller för den delen...fryser hon...nej..hon ser nöjd ut som vanligt...måste jag vara så nojjig...hon säger väl ifrån i så fall. Kolla....där borta kommer den där tjejen som alltid har samma röda mjukisbyxor på sig....undrar om hon har det för att de är så sköna...eller för att det är de enda byxorna hon har. Åh, jag ska väl inte tänka så...jag har ju själv mjukisbyxor på mig...har ju inte hunnit annat än att bara stiga upp och dricka en halv kopp kaffe. Mmmm...kaffe...det får nog bli en kopp till när jag kommer hem. Hade varit gott med en kaka till.....men icke så nicke. Det där med att sluta äta godis har ju gått sådär måste jag säja...jaja...nya tag idag...hmm...sådär tänker jag ju varje dag. Skärpning! Appropå kaffe...undrar vad de gör på jobbet idag. Sitter sägert och snackar om vad de hittat på i helgen.....åh, vad skönt det är att vara mammaledig.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan Jenny

Sött.

2009-04-27 @ 21:23:37
URL: http://dosfamily.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0