Eget rum

Igår flyttade Vera in på sitt rum. Rummet har egentligen stått klart sedan vi kom hem från BB, men det har varit mest praktiskt att ha henne inne i vårt rum om nätterna. Eftersom hon numera sover så duktigt tänkte vi att det nog var bäst att passa på att vänja henne vid sitt rum. Det lär ju bara bli svårare när hon blir större.

Så, igår begav vi oss till IKEA för att köpa rullgardin och sänglampa till lillan. Hennes lilla sovhörna blev så mysig att jag själv nästan ville flytta in. Vera somnade så fort jag la henne och sov till 07.30. Perfekt! Verkade överlycklig av att ha en fin sänglampa som kunde tändas på morgonen.



Här ser ni fina tapeten i Veras rum. Den har min bror designat. Mer fint som han gjort ser ni på www.breakfastdesign.nu och skulle ni få för er att ni också vill ha en sådan här fin tapet så går den att beställa på www.sammyrose.se




Här äter Vera banangröt. Det tycker hon är mumsigt, men ibland är det lite klurigt att komma ihåg att man ska svälja den.

Kommentarer
Postat av: Mia & Tjejjerna

Det är inte dumt med eget rum, för alla! Kommer ihåg när Thilde flyttade till eget rum när hon var ca. 5 månader - alla sov bättre och längre ;) Måste säga att jag älskar tapeten. Den är bara såååå läcker :)

2009-06-22 @ 10:18:59
URL: http://mia.kuddkrig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0