The early bird catches the worm





SV (Hans)
Som tur är är jag uppe med tuppen, och fångade i morse detta ögonblick. Jag var tvungen att åka in till kontoret för att jobba och fick lämna mina flickor sovandes. Eftersom Lotta klagar på att jag aldrig tar några bilder på henne kände jag att detta var ett perfekt tillfälle. Lotta lider ändå av Earl-syndromet (från tv-serien My namne is Earl) och blundar liksom Earl alltid precis när man tar en bild, så varför inte ta en bild när hon ändå har ögonen stängda. Den enda kommentaren jag fick när jag tog denna bilden var  -Väck henne inte!

EN (Hans)
Luckily I'm am an early riser otherwise I'd be there lying beside my two sweethearts. Today I had to go in to the office and work and left them lying there in their dreams. Since Lotta complains that I never take pictures of her I felt that this was a great opportunity. Lotta suffers from the Earl-syndrome (from My name is Earl) and always closes her eyes just as I take a picture. The only comment I got when I did take this picture was 'Don't wake her up'!



Earl blundar alltid på bild.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahah. ja det e så synd om Earl. Vi har också de sängkläderna. Ikea. Kram på er.

2009-03-23 @ 14:27:37
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0