Hos doktorn

Idag har Vera varit hos doktorn. Veras mage har krånglat i två veckor nu och vi började bli oroliga att hon kanske var känslig för gluten eller så. Det började med två kvällar med vad vi trodde var maginfluensa. Därefter har den lilla magen krånglat. Den blir uppsvälld om kvällarna och Vera har kräkt nästan varannan dag efter läggdags. Doktorn tyckte inte att vi skulle oroa oss. Vera går upp som hon ska i vikt och troligtvis är det bara sviter efter maginfluensan. Som vanligt kände jag mig som en övernojjig förstagångsförälder när jag gick från doktorn.

Vera är i alla fall go och glad!




Kommentarer
Postat av: Liz

Sota Vera!! Vilken fint rum/sovhorna hon har! Det ar alltid battre att ga en gang for mycket till doktorn an en gang for lite....! Tycker det var bra att ni kollade upp och fortsatter det kanske ni ska fora lite dagbok over vad hon har atit just den dagen...det kan ju vara nagot annat an gluten. Ha det bra. Stor kram

2009-10-13 @ 22:51:28
Postat av: Mary

Stackars lilla fina Vera! Men så glad ändå.

Detdär med förstagångsmamma och nojig. Själv har jag ju två kottar och är lika rädd varje gång de får feber. Fast jag vet att det är ett helt normalt tillstånd så oroar jag mig och målar fan på väggen... dock i smyg.

Det är fakturan för att man älskar sitt/sina barn så oändligt mycket, mer än något annat på jorden.



kram på er

2009-10-14 @ 14:37:55
URL: http://marylous.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej på dig Lotta!



Du är inte alls nojig, det är bättre att gå en gång för mycket.



Hälsningar Helena

2009-10-14 @ 20:54:20
Postat av: Maria

Så du lyssnade inte på läkarfrun ;) Hon kommer att repa sig. Men jag har ju läkaren hemma jag. Och tro mig - de tittar på heeeelt andra saker än vi nojjiga kycklingmammor.

2009-10-20 @ 18:56:41
URL: http://ingenrotmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0