Aj som &¤#¤!#*, min tå!

Idag tror jag att jag kanske har brutit min lilltå. Jag är inte riktigt säker...för jag har aldrig förr brutit något. Ont gör det i alla fall och den börjar bli blå. Hur hände då detta undrar ni nog, jo jag råkade sparka till sängbenet när jag skyndade mig för att trösta en ledsen Vera. Jag försökte kyla tån med ett paket frusen persilja....men det hjälpte inte så värst mycket. Nu är det väl bara att vänta på att det ska gå över. Läkare bryr sig nog inte om små lilltår.



Kommentarer
Postat av: Sammy Rose

Det var mej en liten fot... är du säker på att det inte är Veras?

2009-09-08 @ 14:29:40
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Lisbeth Ahlberg

Det går över när du gifter dig!

2009-09-09 @ 19:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0