Det där med framåtvänd vagn...

Nu har vi låtit oss påverkas av medierna igen. Det har diskuterats mycket huruvida en framåtvänd sittvagn är kasst för små barn. De kan bli stressade av alla intryck, man pratar mindre med de små och barnen skrattar mindre när de inte ser sin förälder.

Vi älskar verkligen våg Urban Jungle-vagn. Den är lätt och smidig, men Vera kan tyvärr bara sitta framåtvänd i den och vi märker att vi saknar att se henne när vi är ute och går. Igår köpte vi därför en billig vagn på blocket. Jag lyckades pruta rejält. Vår gamla vagn kan hon använda igen när hon blir lite större.





Kommentarer
Postat av: Sammy Rose

Jag hade Viola i en gamla liggvagn länge. den satt hon fint i med uppfälld skiva och sele. Kändes roligare att snacka med henne än att går ochprata med sig själv.

2009-09-03 @ 17:50:38
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Mary

Oj så mycket hår Vera har fått!!!

2009-09-04 @ 20:21:27
URL: http://marylous.blogg.se/
Postat av: Mia & Tjejjerna

Det där är individuellt. Men jag känner som du, det blir en roligare promenad när man ser den man är ute och går med! Hade också en UJ men jag började använda den när Neah var runt året och jag tyckte den var toppen. Men det blir ju ingen valmöjlighet!

Det jag har rekommenderat kunder som köpt UJ är att förlänga tiden i liggdelen med en kudde bakom ryggen och en sele för de inte ska trilla ur :)

Ha det gott!

kram

//Mia

2009-09-04 @ 20:47:34
URL: http://mia.kuddkrig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0