Vintage stories

Jag är sjuk idag. Kände mig lite krasslig redan igår men stack iväg och tränade ett riktigt hårt pass ändå. När jag kom hem hade jag ont i halsen och kände mig allmänt förkyld. Hans har tagit hand om Vera idag, så att jag har kunnat kurera mig. Riktigt mysigt att vara sjuk ibland. Jag har legat i badet och läst tidningar, ätit soppa och tittat på filmen "Män som hatar kvinnor".

Min mamma ringde idag och berättade att KappAhl hade en ny fin klädkollektion. Den heter Vintage Stories och är inspirerad av gamla filmer och blekta fotografier. De hade även plagg i Veras storlek berättade hon. Åh, vad jag ville iväg och shoppa. Men du är ju sjuk....och måste vila, påminde Hans mig om. När han och Vera kom hem efter att ha varit ute och kört en sväng överraskade han mig med en kasse från KappAhl. Dessa fina fina plagg hade han köpt till Vera.



Kommentarer
Postat av: Maria

Å jag förfördes också av bilderna på nätet. Men väl inne insåg jag att nää, det var helt fel färger för mig. Ljust lila får mig att se ytterst sjösjuk ut. Synd, för det är jättesöta kläder!



Vi vill gärna se bilder på Vera när hon har den där underbara lilla klänningen på sig :)



Krya på dig!

2009-10-20 @ 18:51:12
URL: http://ingenrotmos.blogspot.com
Postat av: Maria

Å jag förfördes också av bilderna på nätet. Men väl inne insåg jag att nää, det var helt fel färger för mig. Ljust lila får mig att se ytterst sjösjuk ut. Synd, för det är jättesöta kläder!



Vi vill gärna se bilder på Vera när hon har den där underbara lilla klänningen på sig :)



Krya på dig!

2009-10-20 @ 18:51:26
URL: http://ingenrotmos.blogspot.com
Postat av: Helena

Hej Igen!



jag vet inte om förra kommentaren gick fram, men nu säger jag det igen, så fin Vera skall bli, fick inte du något vackert?



krya på dig, Helena.

2009-10-20 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0