Hemma

Igår eftermiddag kom Herman på besök innan vi skulle ut och åka ett pass till innan Öppet spår på söndag. Vi fick snabbt fixa fram lite våfflor och Vera (precis som sin pappa) älskar att prova alla ingredienser när man lagar mat.



Vera älskar att gestikulera.



Idag valde jag lite kläder som inte hade rosa på sig och då blev Vera genast mycket tuffare ;)



Vi satte upp trappgrindar här hemma nu för att säkra lite. Vera var genst på och testade om det höll. Tack morfar Göran för bidraget till grindarna.



Idag hade vi tänkt att åka till Helsingborg för att träffa Lotta och Sofia men Sofia fick tyvärr förhinder. Då bestämde vi oss för att gå till Billeberga och titta lite. Vera somnade dock gott i vagnen så hon såg inte så mycket av det.



I Sydnytt eller Sydsvenskan för ca 1 år sen så hade de reportage om en radiobutik i Billeberga som hade en riktig samlare av gamla transistorradioapparater. Alla blev sålda på auktion men jag är inte säker på om detta var stället.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken fin bild du tagit på skylten Hans!

2010-02-24 @ 14:19:01
Postat av: Helena Lindberg

Hej Vera!



Hoppas du inte fick någon bula i pannan efter du trillade igår, när jag var och hälsade på.

Du är en helt underbar tjej, som du kan vissla jag försökte visa Oskar och Karl hur det gör,men det gick inte så bra, du är nog vassare på att vissla än jag.

Kram Helena.

2010-02-24 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0