Börja blogga igen?

Ja...det är frågan. Jag har inte riktigt haft tid att blogga på sistone och också ställt mig frågan om folk är intresserade av att läsa om vårt liv här hemma. Samtidigt har jag upptäckt hur kul det är att gå tillbaks till mina gamla blogginlägg från när Vera var liten. Nu kan jag titta tillbaka och se hur det var när hon var lika gammal som Truls är nu. Tror att jag ska försöka komma igång med lite bloggande igen faktiskt. Vad tycker ni?

Här kommer lite bilder från den gångna veckan.


Clarafina och Vera hade det kul på Asmundtorpdagen, då det var musik, tävling, fiskdamm och ponnyridning i byn. Vera kammade hem förstapriset då hon och jag gissade på hur många pantburkar som pantats på Asmundtorps ICA förra året. Rätt svar var 127 000 och vi gissade på 126 000. Vinsten var en korg fylld med godsaker såsom chokladask, kakor och cider.


Truls fick hänga med de stora tjejerna.


Ungarna i soffan.


Vera tar bra hand om sin lillebror. Hon är bra på att ge honom nappen när han tappat den och ge honom leksaker. Hon klappar ofta på honom och säger att han är söt. Igår frågade en av Veras fröknar på dagis om hon kunde behålla Truls. Då började Vera gråta och sa att hon ville ha med honom hem. Skönt att hon vill att vi ska ha honom kvar. Jag tror faktiskt inte längre att hon minns hur det var innan vi hade honom.

Kommentarer
Postat av: Mia Julius mamma

Vi som kollat på den stillastående bloggen blir faktiskt glada, jag gillar bloggar och känner man till personerna blir det faktiskt roligare. Så söta de små liven är.

2011-09-08 @ 21:49:28
Postat av: Lotta

Mia vad kul att du är en trogen läsare! Har du nån blogg nu så jag kan följa er och Julius?

2011-09-08 @ 22:40:51
Postat av: Liz

Hej Lotta,

jag har dig pa min blogglista och har alltid tittat in och hoppats pa nya inlagg och foton av barnen. Jattekul att du nu har tagit upp bloggandet igen. Som du sager, det ar sa kul att ga tillbaka och titta pa inlaggen och se hur det var for bara ett par manader sedan. Min blogg ar ju mest om barnen och familjen, just for att slakt och vanner ska kunna folja barnen och utvecklingen och veta lite vad som hander aven om man inte kan traffas. Saknar sa att kunna traffas och att inte vara en del av varandras vardag, skulle vara sa roligt att kunna traffas. Hoppas hoppas att vi snart tar oss till Sverige, och ni ska ju veta att ni alltid ar valkomna till oss i USA och halsa pa!! :D Kramar till er alla 4!

Postat av: Lussi-Lou

Jättekul att du bloggar igen. Så fint att läsa och se bilder av ert liv.

2011-09-10 @ 14:25:44
URL: http://kommunwebb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0